Një artikull postuar tek peshkupauje “kush
tradhëton më shumë në një lidhje” ka mbi 205 komente (03.06.2015). Dikush shumë
i indinjuar më shkruan: “Si ka mundësi që një artikull idiot merr kaq shumë
komente kurse ai qe ke postuar ti (“Ndihmë për Erjonin nga Korca” burim: http://www.peshkupauje.com/2015/06/blogosfera/ndihme-per-erionin-nga-korca-i-cili-vuan-nga)
nuk ka marre asnje koment apo sygjerim?
Unë: “Ç’të keqe ka nëse dikush hap vetëm
ato faqe interneti që dëshiron?”
X: “Shumë e rregullt sepse nëse do
‘insistonim’ që të hapnin ato faqe që duam ne, atëherë do binim në kundërshtim
me këto që themi. Por, a nuk është human apeli i familjes për ndihmë?”
Unë: “Apeli për ndihmë nuk është ‘komandë.’
Ndihma duhet konsideruar vullnetare jo detyruese.”
X: “Të lexosh (apo dëgjosh) kërkesa të
tilla për ndihmë është shokuese; por më shokuese është të kuptosh se nga ana
tjetër nuk përgjigjet njeri. Dhe unë një apel te tillë e shoh si detyrë për
shoqërinë shqiptare.”
Unë: “Nuk do të thotë që njerëzit sepse
komentojnë në artikuj të tillë nuk janë përgjigjur. Ose që nuk ndiejnë një sens
simpatie per familjen. Ne thjesht nuk e dimë.”
X: “Simpatia nuk mjafton; mënyra si fëmijët
(njerëzit me të meta, roma etj.) trajtohen tregon shumë për shoqërinë në fjalë dhe
ata që e quajnë veten ‘shqiptar’. Njerëzit komentojë se duan ndryshim, por ata
vetë nuk duan te ndryshojnë as gjërat më të vogla rreth tyre. Minimalja që mund
të bëjnë është ta përcjellin në rrjetet sociale nga skutat e internetit...”
Unë: “PO të shohim preferencat e ‘peshqve’
do shohësh se jane konsistente –
d.m.th., ne vendin e parë “kush tradhëton” me 205 komente; “1 qershori, jo festë
për çdo fëmijë” me 5 komente dhe “ndihma për Erjonin” me 0 komente. Kjo do të
thotë që peshqit – po të ndjekim llogjikën ekonomike të preferencave te
shfaqura – maksimizojnë mirëqënien e tyre dhe janë racionale.”
X: “Kjo tregon edhe një gjë tjetër; atë
skutën ku është futur individi shqiptar dhe nga ku komenton e kujton se është
pjesë integrale e shoqërisë.”
Unë: “Ose, mendoj, vështirësitë e shoqërisë
sonë për të bashkëpunuar; mirëqënia shëndetsore është e mirë publike dhe kur
institucioni (shteti) është i pafuqishëm të japë shërbimin e duhur (që është për
të gjithë njëlloj siç është dhe rruga
që të gjithë e përdorin njëlloj) atëherë kjo është detyrë kolektive dhe kërkon veprim
kolektiv.”
No comments:
Post a Comment